Re: Pytanie o Modecom Imperial

Autor: A&W Jedynak (jedynak_at_post.pl)
Data: Mon 30 Sep 2002 - 12:12:32 MET DST

Użytkownik "Spokojny" <o82_at_mach4.polbox.pl> napisał w wiadomości
> Proszę właścicieli tej obudowy o opinię, jak się sprawuje, ile jest prawdy
> "cichej" pracy (w stosunku do obudów z przedziału 100-250) i czy ten
> termometr na panelu to bajer czy coś praktycznego :-) Myślałem jeszcze o
> modelu Enjoy, ale jakoś nie przypadł mi do gustu, pozatym Imperial ma z
> przodu FireWire zamiast gniazda mic i wyjścia audio. Aha - proszę nie
> porównywać do Enlight'ów czy Chieftec'ów, bo nie mam tyle kasy :-/
>
> --
> Pzdr
> Spokojny

> [...]
Całość b. cicha, praktycznie niesłyszalna, mimo iż obudowa ma dwa dodatkowe
wentyle. Pamietaj tylko, żeby skorzystać z gniazda FireWire z boku obudowy,
musisz mieć takie złącze na płycie głównej, ewentualnie kartę FireWire
podpietą pod to złacze z boczku. Poza tym jest ok. Przycisk "TurboCooling"
powoduje zwiększenie obrotów wiatraków, ale jednocześnie powoduje to, iż
wskaźnik temperatury idzie na maksa, ale tym nie nalezy się przejmować.
Pozdrawiam
AJ