Re: zbyt zimny procesor ?

Autor: oneciarz (aaqq_at_onet.pl)
Data: Sun 29 Sep 2002 - 17:34:27 MET DST

Użytkownik "Pawel Kowalski" <kowal13_at_poczta.fm> napisał w wiadomości
> Witam !
>
> Problem następujący:

sugeruje problem z zasilaniem. Kiedy miałem zasilacz no-name 300W (jaki
montują w większości obudow) komputer co chiwlę się wieszał, wiatraki
chodziło bardzo wolno przez co np. proc na grafice strasznie się grzał.
Teraz mam firmowy zasilacz 420W (drogi lecz starczy na wiele lat) - wiatraki
chodzą pełną parą, wspaniała stabilność, temparatury spadły.

U mnie m.in. niewyrabiały wiatraki przez co proce się grzały - u ciebie
wiatraki moą być dobrze zasilane lecz procesor źle - przez co nie pracuje
pełną para - sprawdź w jakimś benchmarku jaka jest rzeczywiście jego
prędkość.