kilka roznych pytan

Autor: biasomatic (bias_at_nie.ma.mejla)
Data: Sun 29 Sep 2002 - 17:04:22 MET DST

wie ktos jak zlikwidowac drobne pierdniecia/trzasniecia oprzy odtwarzaniu
dzwieku jakiegokolwiek pod jakimkolwiek programem - karta sb128pci
po zainstalowaniu via latency patch dzwiek sie juz zupelenie spier****
same szumy i trzaski
dodam ze ac97 nie pierdzi w ten sposob, wiec moze to wina samej karty
dzwiekowej (rowniez bez znaczenia jest czy wyjscie ustawie na speaker-ze
wzmocnieniem, czy line out- bez wzmocnienia sygnalu, caly czas tak samo
popierduje)?
czy przestawienie karty dzwiekowej w inny slot pci moze te drobne
pierdniecia zlikwidowac?
plyta ecs k7vza rev 3.2d

czy to ze slysze w glosnikach przesuwanie okien mysza itp. to jest wina
slabej jakosci zasilacza ?
znaczy czy wystarczy dobry zasilacz czy zasilacz ma niewiele 'do gadania' i
trzeba kupic upsa, ktory filtruje prad?

co bedzie wydajniej pracowalo na mojej plycie (kt133A, sdramy) athlon tb 1.4
czy athlon xp 1800+ /zakladam ze ten procesor moze pracowac na mojej plycie,
ale tak naprawde to tego nie wiem/?

w ogole o ile % athlon xp jest szybszy przy pamieciach ddr niz przy zwyklych
sdramach 133MHz ?