Re: zbyt zimny procesor ?

Autor: Pawel Kowalski (kowal13_at_antyspamowy.poczta.fm)
Data: Sun 29 Sep 2002 - 19:12:20 MET DST

oneciarz napisal(a):

> Uzytkownik "Pawel Kowalski" <kowal13_at_poczta.fm> napisal w
> wiadomości news:an6pdd$9b5$1_at_news2.tpi.pl...

> sugeruje problem z zasilaniem. Kiedy mialem zasilacz no-name 300W
> (jaki montują w wiekszości obudow) komputer co chiwle sie wieszal,
> wiatraki chodzilo bardzo wolno przez co np. proc na grafice
> strasznie sie grzal. Teraz mam firmowy zasilacz 420W (drogi lecz
> starczy na wiele lat) - wiatraki chodzą pelną parą, wspaniala
> stabilnośc, temparatury spadly.
>
> U mnie m.in. niewyrabialy wiatraki przez co proce sie grzaly - u
> [...]

To chyba nie w tym rzecz. Jego stabilno?? zdaje si? zale?e? jedynie od temperatury
czym bardziej ciep?y tym stabilniej chodzi. Na wentylach mam regulacj? wi?c
spokojnie to sobie sprawdzam.

Zasilacz co prawda mam szajsowany bo Codegena ale je?li by?oby co? z nim nie tak
to po nagrzaniu proca do tych 42-43 stopni dzia?oby si? dok?adnie to samo
bo przecie? parametry zasilacza nie zale?? od temperatury procesora.

--
Pawe? Kowalski
kowal13_at_oczta.fm