plyta glowna - wybor

Autor: Grzegorz W. (airman_at_priv.onet.pl)
Data: Sun 29 Sep 2002 - 15:50:51 MET DST

potrzebna mi jest caly pecet, problem pojawil sie przy wyborze plyty i
procka
1.co teraz warto kupic za rozsadne pieniadze (cena/szybkosc) nie sledzilem
rynku sprzeatowego i nie wiem co teraz jest najbardziej trafnym wyborem, czy
AMD lub INTEL zamierzaja przez chwile zatryzmac sie przy jakims gniazdku dla
proca, czy co nowy proc to nowa plyta ? w przypadku plyty chcialbym zeby
byla ona bezproblemowa znaczy sie stabilna (sam uzywam od 4 lat BH6 i jestem
zadowolony)
prosilbym o rade bo wiem ze czesc ludzi tutaj sledzi i jest na biezaca.
komp nie musi powalac moca, ma sluzyc do programowania i czasem jakiegos
giercowania glownie Q3 po sieci.
2. karta grafiki GF2MX czy lepiej GF4MX (gdzies mi sie o uszy obilo ze
calkiem przyzwocie chodzi) ?

dzieki za odp.

--
Grzegorz W.