Re: plyta glowna - wybor

Autor: plitkin (plitkin_at_interia.pl)
Data: Sun 29 Sep 2002 - 17:49:15 MET DST

Tego typu pytan mnostwo na grupie codziennie.
Nie mamy juz sil odpowiadac.
Jak chcesz troche oszczedzic i miec bardzo dobry sprzet - kup Durona czy
Athlona. Sam ma Durnia 1,2 i jest OK.
Jak chcesz miec bardzo dobry sprzet, ale nie oszczedzac - kup Intela PIV.
Celka teraz wg mnie bez sensu kupowac - bo w tej cenie lepiej Athlona kupic.
Co do plyty: wylacznie MARKOWA.
Do AMD polecam Soltek DRV 4 lub 5 (sam mam 4 - jest bardzo fajna i
stabilna), MSI, GB no i wiadomo - Abit, Asus. Ale wystarczajaca jest ta
Soltek - za swoja kase jest OK. Ludzia chcwala sobie jeszcze GB.
Odradzam brac ECS i inne tanie plyty.

Poczytaj archiwum i bedziesz wiedzial co brac.
Moj kumpel z mojej rady wczoraj wybral zestaw na A 1,6+ i jest zadowolony.

Co do grafy - w sieci pelno testow. Ja kupilem do podobnych zastosowan GF2
MX400 i jest OK. Jest to Slaba karta jak na dzisiejsze warunki, ale gram we
wszystko co mi popadnie i jest OK. Nie bierz GF2MX200. GF4MX440 jest lepszy
od GF2MX400, ale i drozszy.
Pomysl, oblicz swoj budzet i bedziesz wiedzial co chcesz....