Re: plyta glowna - wybor

Autor: arkadUsh (arkadioosh_at_wp.pl)
Data: Sun 29 Sep 2002 - 18:12:37 MET DST

Użytkownik "Grzegorz W." <airman_at_priv3.onet.pl> napisał w wiadomości
> potrzebna mi jest caly pecet, problem pojawil sie przy wyborze plyty i
> procka
> 1.co teraz warto kupic za rozsadne pieniadze (cena/szybkosc) nie sledzilem
> rynku sprzeatowego i nie wiem co teraz jest najbardziej trafnym wyborem,
czy
> AMD lub INTEL zamierzaja przez chwile zatryzmac sie przy jakims gniazdku
dla
> proca, czy co nowy proc to nowa plyta ? w przypadku plyty chcialbym zeby
> byla ona bezproblemowa znaczy sie stabilna (sam uzywam od 4 lat BH6 i
jestem
> [...]
1. ja polecam to co sam mam
Soltek KT333, Athlon XP 1700+ , jak narazie 256MB 266MHz DDR Kingston
wszystkiem gierki chodza (mam rivke) o dziwo - teraz taki zestawik kosztuje
malutko (ja kupowalem 3 miechy temu)
2. co do grafy - nie jestem przekonany do MXow i polecalbym jakiegos
GeForce3 Ti200 albo cos kolo tego