Re: amd K6-2 300 Mhz a DivX

Autor: ytoki_at_poczta.onet.pl
Data: Sun 29 Sep 2002 - 05:43:07 MET DST

> "GL12d4" <zgnews_at_WYTNIJ-TO.wp.pl> wrote in

> przekonywalem sie , na takim konfigu jak wymieniony playa nic nie da , no i
> playa dzialala tylko ze starym divixem , nowa playa to juz nie to samo ,
> wali sie , wiesza i nie jest wcale szybka :(

czyli tym samym kolega odszczekuje swoja teorie nt nakladek graficznych

> no to moje donkolencje, ja lubie jak widze wszystkie klatki

lol, ja na swoim amd k6300_at_333 ogladam bezproblemow. grafike mam gf2 mx

> przeciesz divx to wlasnie 25 , ale na 300mhz AMD (szyna 66MHz) nie ma szans
> na tyle przy mocnej kompresji

tu czuje lekkka dygresje, przeciez divx w wiekszosci to 25 fps
ogladam diviksy bez problemow na podonym sprzecie i ida plynnie. oddajac honor
cvzasami przy wiekszym zageszczeniu akcji dzwiek nie nadaza za obrazem , ale to
trwa 1-2 sec

> czytasz grupe regularnie ? zdaszaja sie tacy co tweirdza ze na celeronie
> 500 i TNT 'gra sie spoko' :)

podejrzewam, ze porownanie ut do divx nie ma sensu i dlatego taj\ka odpowiedz

> AMD, plyta asus p5a

najwiecej wyciagnalem 350, ale winda sie sypoala

aczkolwiek rzeczywiscie slyszalem ze amd.300 mozna do 400 zoverklokowac
jednak samemu tego nie dokonalem :)