Re: amd K6-2 300 Mhz a DivX

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net)
Data: Sat 28 Sep 2002 - 20:42:16 MET DST

"GL12d4" <zgnews_at_WYTNIJ-TO.wp.pl> wrote in

> Poszukaj znajomego ze słabym kompem i oglądnij divxa na np. ThePlaya a
> potem na windowym rundll. Przekonasz się.

przekonywalem sie , na takim konfigu jak wymieniony playa nic nie da , no i
playa dzialala tylko ze starym divixem , nowa playa to juz nie to samo ,
wali sie , wiesza i nie jest wcale szybka :(

> k6-2.300 (przeliczając na intele 233-266 MMX) i oglądam

no to moje donkolencje, ja lubie jak widze wszystkie klatki

> Jeli dla Ciebie płynnne divx to 50 fps - OK, masz rację, ale są
> śmiertelnicy, którym 25 wystarczy.

przeciesz divx to wlasnie 25 , ale na 300mhz AMD (szyna 66MHz) nie ma szans
na tyle przy mocnej kompresji

> No, tutaj to błysnąłeś.

czytasz grupe regularnie ? zdaszaja sie tacy co tweirdza ze na celeronie
500 i TNT 'gra sie spoko' :)

AMD, plyta asus p5a

Pozdrawiam.

--