Inny problem- z _nie_ startem kompa...

Autor: Zbig.Drwiega (borsuk_at_borsucza.norka)
Data: Sun 29 Sep 2002 - 06:29:44 MET DST

Wszystko biegało w kompie (desktop) OK!
Ale nieopatrznie wysunęła się wtyka zasilająca dysk primary master.
I tak komp został uruchomiony.
I zastrajkował.

Bios Ami Megatrends nie startuje
Dwie linijki:
Nr ID: 068A
Checking NVRAM...

Wyłaczyłem go, wtykę docisnąłem, i wystartowałem od nowa.
Niestety, problem nadal istnieje.

Dyski się kręcą spokojnie,
i diody czerwone HDD też świecą.Swiatłem stałym,nie migoczą

Co się stało?
Może to być związek z tym, że troszeczkę wcześniej instalowałem na
nim Norton AntyVira?
Rzeczywiście trwa jakieś sprawdzanie? Tak długo, godzinami?
Ale po instalce było przez kilka uruchomień -normalnie...

Na klawiaturę nie reaguje,
Resetowałem,i wyłaczałem,załączałem ponownie, bez zmian.
Co mogę zrobić?

PozdrawiamZbig.Drwięga
Linux Reg.User #166848