Re: Płyta główna ABIT KT7A RAID ? co to jest warte ?

Autor: rafi (zr_at_2com.pl)
Data: Sat 28 Sep 2002 - 20:38:15 MET DST

 Potwierdzam wspołprace Athlona XP z tą płytą !
Mam Abita KT7A v.1.1 (bez raidu) i Athlon 1600+ działał mi przez tydzień bez
jakiegokolwiek kłopotu. Nie kreciłem go wiele bo procek nie mój, ale bez
kłopotu poszedł na 1500 MHz. Dodam, ze mam nienajlepszy podobno zasilcz 300W
codegena i bardzo energożerną karte Creative GF256 na sdram.
Teoretycznie z parametrów plyty wynika , ze przy maksymalnym możliwym
mnożniku na tej płycie tj. 12,5 i szynie 133 MHz możesz założyć procka z
zegarem 1662,5 MHz - czyli ok. Athlon 2000 +. Płyta ta jest modelem starszym
ale dość dobrym. Ma całkiem fajne opcje - softmenue III. Za 180 zł z raidem
naprawde warto.
rafi