Re: amd K6-2 300 Mhz a DivX

Autor: GL12d4 (zgnews_at_WYTNIJ-TO.wp.pl)
Data: Fri 27 Sep 2002 - 12:57:12 MET DST

Użytkownik "RusH" <rush_at_kiti.pulse.pdi.net> napisał w wiadomości

> ty misiu chyba nie wies nawet na jakiej zasadzie dzialaja te playery,
> prawda ? one WSZYSTIE wymagaja zainstalowanego media playera i wykoszystuja
> jego engine , same sa tylko ladna wygodna nakladka graficzna :/

Poszukaj znajomego ze słabym kompem i oglądnij divxa na np. ThePlaya a potem na
windowym rundll. Przekonasz się.

k6-2.300 (przeliczając na intele 233-266 MMX) i oglądam

Jeli dla Ciebie płynnne divx to 50 fps - OK, masz rację, ale są śmiertelnicy,
którym 25 wystarczy.

> w UT2003 pewnie tesz na tym 266 gra spoko

No, tutaj to błysnąłeś.

> 300_at_400 nie jest filozofia, pisze bo mialem

k6-2.300(na)400?
czy celerona?
Jest jednak drobna różnica.

PZDRW