Re: Plyta do Athlona 1800+ XP

Autor: Konlin (konlin_at_go2.pl)
Data: Fri 27 Sep 2002 - 18:27:17 MET DST

Witaj Virus,

W Twoim liœcie datowanym 21 wrzeœnia 2002 (15:24:58) można przeczytać:

> Może to o tej płycie czytałeś: http://www.frazpc.pl/artykuly_wyswietl/117-58

Tak, dokladnie o tej. Czy opinie uzytkownikow sa rownie przychylne? Bo
grupe czytam od 2 dni a nie mam zbyt duzo czasu na grzebanie po
archiwum.

> Athlony rzeczywiście działają na 133MHz (efektywna wartość to 266MHz), jeśli
> wybierzesz płytę na VIA KT333 albo SIS 745 to możesz do niej wsadzić DDRy
> 333MHz, jednak jeśli nie dysponujesz nadmiarem kasy to spokojnie możesz
> kupić DDRy na 266MHz.

Ale czy to wsadzenie 333 zamiast 266 cos mi da w praktyce? Czy tylko
prestiz wsrod znajomych :)) No i plyty na SIS'ie raczej kupowal nie
bede...
Pzdr

--
K.O.N.L.I.N.
   Kinetic Organism Normally for Logical Infiltration and Nullification,