Re: Plyta do Athlona 1800+ XP

Autor: Virus (pawelsz100_nospam_at_interia.pl)
Data: Fri 27 Sep 2002 - 18:55:15 MET DST

> Witaj Virus,

Witam

> Tak, dokladnie o tej. Czy opinie uzytkownikow sa rownie przychylne? Bo
> grupe czytam od 2 dni a nie mam zbyt duzo czasu na grzebanie po
> archiwum.

Sprzedałem 3 takie płyty i jak narazie urzytkownicy są b. zadowoleni, jeśli
chodzi o opinię na grupie to nie znam jej.

> Ale czy to wsadzenie 333 zamiast 266 cos mi da w praktyce? Czy tylko
> prestiz wsrod znajomych :)) No i plyty na SIS'ie raczej kupowal nie
> bede...

Jeśli wsadzisz pamięci DDR 333 to raczej nie uświadczysz dużego skoku w
stosunku do 266 ale za niedługo mają wyjść Athlony na magistrali 333 i
raczej napewno będzie im lepiej się pracowało z szybszymi pamięciami. Jeśli
nie dysponujesz nadmiarem gotówki to kup sobie więcej ramu na 266 albo grafę
lepszą, zależy do czego będziesz używał kompa.

> Pzdr

<pozdrawiam>
<Virus>