Re: Barracuda 4 i praca "non-stop"

Autor: Konlin (konlin_at_go2.pl)
Data: Fri 27 Sep 2002 - 18:27:17 MET DST

Witaj hattab,

W Twoim liœcie datowanym 25 wrzeœnia 2002 (16:56:33) można przeczytać:

> Pewnie moj hd to przypadek nadzwyczajny, ale posiadam IBM DTLA 307030, czyli
> slynna seria padackich dyskow i chodzi bez przerwy po 1-2 tygodnie od 2 lat.
> Gwarancja na dysk juz minela, dysk zrobiony na Filipinach, sprawuje sie bez
> zarzutu :).

Tez mam ten dysk i slyszalem mnostwo narzekan na ten model. Moj jednak
jak na razie trzyma sie dzielnie :)) BTW czemu nie miales gwarancji 3
letniej na niego? Chyba wszyscy producenci obecnie daja 36 miesiecy na
swoje sprzety. Pomijam oczywiscie patologie w rodzaju sklepu Acit we
Wrocku ale chyba wiekszosc zainteresowanych wie ze to cwaniacy jakich
malo i nie nalezy tam kupowac.
Pzdr

--
K.O.N.L.I.N.
   Kinetic Organism Normally for Logical Infiltration and Nullification,