Re: Plyta do Athlona 1800+ XP

Autor: Virus (pawelsz100_nospam_at_interia.pl)
Data: Sat 21 Sep 2002 - 15:24:58 MET DST

Może to o tej płycie czytałeś: http://www.frazpc.pl/artykuly_wyswietl/117-58

> 2) Jakie pamieci? Bo jedni podaja czestotliwosci (afaik to w/w athlon ma
> szyne 266 MHz), inni PC 2100, 2700 itp. Oczywiscie chodzi mi o
> DDRy.

Athlony rzeczywiście działają na 133MHz (efektywna wartość to 266MHz), jeśli
wybierzesz płytę na VIA KT333 albo SIS 745 to możesz do niej wsadzić DDRy
333MHz, jednak jeśli nie dysponujesz nadmiarem kasy to spokojnie możesz
kupić DDRy na 266MHz.

<pozdrawiam>
<Virus>