Re: "moc"

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Wed 25 Sep 2002 - 22:06:18 MET DST

hattab wrote:

> Jakie maksymalne, ja o chlebie, ty o wodzie. Mowilem typowy zestaw
> (taki jak np: mam Athlon+ GF), a nie z 3ema dyskami i GF4.

Czytaj uwaznie co pisze, nie naginaj prawdy oraz nie odpowiadaj jak Ci
wygodnie.

BTW Celowo bede cytowal jeszcze swoje czesci poprzedniego zebys mial okazje
jeszcze raz go przeczytac uwaznie i zrozumiec.

> Ok, ekspercie, dziekuje za twoje kompetencje, ale nie skorzystam. W
> kazdym watku jaki rozwijasz, dajesz przyklady swojej wiedzy
> "empirycznej" ;), tj. w twoim przypadku takiej jak przeczytasz
> gdzies/uslyszysz cos, a potem zgrywasz sie tutaj na eksperta. Lepiej
> sam sprawdz, zanim cos napiszesz.

Udowodnij mi, ze nie mam racji oraz, ze swoja wiedze wylacznie opieram
"przeczytasz gdzies/uslyszysz cos".

> Aha, czyli potwierdzasz. cala twoja wiedza opiera sie na tym, co
> gdzies przeczytales.

Czytaj uwaznie co pisze i nie dokonuj wlasnych nadinterpretacji tego co
napsialem.

> Zauwaz tylko, ze na grupy pisza przewaznie ludzie, ktorzy maja problemy,
> to sa jednostki, a nie tabuny uzytkownikow. Jeden z drugim napisze, a
> potem tworza sie "fakty", rozglaszane potem przez takich jak ty, co to
> wiedze maja ze slyszenia.

[westchniecie, zalamanie rak i blagalne spojrzenie na niebiosa]

Co Ty starasz sie udowodnic?

> Wujek Dobra Rada sie znalazl. Sam idz do serwisu, albo wiekszego
> sklepu, zapytaj sie, potestuj SAM, zloz paredziesiat kompow, a nie
> powtarzaj tych samych bzdur w kazdym watku.

Udowodnij, ze to sa bzdury.

> Zreszta pare watkow wyzej, ktos ci napisal podobne slowa (jak widac nie
> docieraja).

Co napisal? Co nie dociera?

> Ja tez wiecej tu pisac nie bede, bo jestes nudny, z ta spiewka o
> zasilaczach. Oby mniej takich ekspertow, swiat bedzie zdrowszy.

Brawo!!! Nic konkretnego nie napisales, na moje argumenty nic nie
odpisales. Gratuluje umiejetnosci dyskusji na poziomie...

--
Krzysztof Szczepanek
I resist, so I am frreeeeeee!