Re: gwarancja LG (uwaga!)

Autor: Przemek (brak_at_nospam.pl)
Data: Wed 25 Sep 2002 - 21:59:02 MET DST


Użytkownik "Blesso" <blesso_at_wp.pl> napisał w wiadomości
news:amsoae$fp7$1_at_news.tpi.pl...
> Witam ( i sorry jesli juz bylo cos "w podobie")
> Udalem sie dzis do serwisu LG z padnietym CD-kiem
> Gwarancja wazna jeszcze jakis czas ,a tu pani mowi :"owszem _przyjmie
naped"
> ale ja musze jej dostarczyc paragon zakupu.
> Zdebialem (niby w gwarancji jest cos napisane w tym temacie ,ale... )

Mialem to samo , ale z nagrywarka LG -dodam ze kupilem ja w sklepie , tyle
ze paragon gdzies sie zawiruszyl.
Na szczescie mily pan w serwisie dopatrzyl sie ze miedzy data produkcji , a
data sprzedazy w karcie gwarancyjnej jest roznica - i teraz nie pamietam czy
do miesiaca czy 3 miesiecy i w takim przypadku paragon jest niepotrzebny :)
IMHO ciekawe co bedzie mozna na takim paragonie zobaczyc po 2.5 roku (i jaka
w ogole jest trwalosc wydruku na papierze termicznym stosowanym w kasach
fiskalnych) - kiedy reklamowalem po 1.5 roku dysk IBM sprzedawca musial
dobrze wpatrywac sie w wyblakniety paragon aby go odczytac , a trzymalem go
razem z innymi gwarancjami w biurku.

pzdr



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 01:34:17 MET DST