Re: "moc"

Autor: hattab (hattab_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 25 Sep 2002 - 15:39:27 MET DST

"Krzysiek"

> Taaa... Sprawdzales pod maskymalnym obciazeniem? Napiecie jest na granicy
> tolerancji, dodanie jakiegos urzadzenia moze sie niemilo skonczyc.

Jakie maksymalne, ja o chlebie, ty o wodzie. Mowilem typowy zestaw (taki jak
np: mam Athlon+ GF), a nie z 3ema dyskami i GF4.

> Chcesz brac udzial w dyskusji nie majac zbytnio pojecia o co chodzi w
> problemie...

Ok, ekspercie, dziekuje za twoje kompetencje, ale nie skorzystam. W kazdym
watku jaki rozwijasz, dajesz przyklady swojej wiedzy "empirycznej" ;), tj. w
twoim przypadku takiej jak przeczytasz gdzies/uslyszysz cos, a potem
zgrywasz sie tutaj na eksperta. Lepiej sam sprawdz, zanim cos napiszesz.

> a) ja sobie tego nie wymyslilem, jest to _FAKT_ znanay od dawna, a ze
> wzgledu na coraz wieksze "wymagania pradowe" komputerow oraz coraz nizsza
> jakosc tanich zasilaczy ten fakt sie uwidacznia...
> Po tym co widze w komputerach, po cennikach oraz opisach na grupach
> dyskusyjnych.

Aha, czyli potwierdzasz. cala twoja wiedza opiera sie na tym, co gdzies
przeczytales. Zauwaz tylko, ze na grupy pisza przewaznie ludzie, ktorzy maja
problemy, to sa jednostki, a nie tabuny uzytkownikow. Jeden z drugim
napisze, a potem tworza sie "fakty", rozglaszane potem przez takich jak ty,
co to wiedze maja ze slyszenia.

> Moja rada: Dowiedz sie czym rozni sie dobry markowy zasilacz od taniego
> zasilacza, poczytaj sobie o problemach i zagrozeniach ze strony tanich
> zasilaczy. Moze wtedy zrozumiesz w czym tkwi problem i nie bedziesz pisal
> takich tekstow j.w. Poki tego nei zrobisz nie widze wiekszego sensu
> dyskusji z Toba.

Wujek Dobra Rada sie znalazl. Sam idz do serwisu, albo wiekszego sklepu,
zapytaj sie, potestuj SAM, zloz paredziesiat kompow, a nie powtarzaj tych
samych bzdur w kazdym watku. Zreszta pare watkow wyzej, ktos ci napisal
podobne slowa (jak widac nie docieraja). Ja tez wiecej tu pisac nie bede, bo
jestes nudny, z ta spiewka o zasilaczach. Oby mniej takich ekspertow, swiat
bedzie zdrowszy.

hattab