Re: "moc"

Autor: hattab (hattab_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 26 Sep 2002 - 00:06:00 MET DST

"Krzysiek"

> Brawo!!! Nic konkretnego nie napisales, na moje argumenty nic nie
> odpisales. Gratuluje umiejetnosci dyskusji na poziomie...

Zebys jeszcze napisal gdzies te argumenty, to byloby cudownie, bo ja tylko
widze kiepska teorie, (zlozona z paru wypowiedzi na dodatek nie twoich)
powtarzana do znudzenia, o tym ze zasilacz Codegen, to koniecznie nie bedzie
dzialac. Jak jestes niedowidzacy, to spojrz pare watkow wyzej (watek o
Athlonie podpowiem), napisales te same bzdety co tutaj i zgrywasz sie na
guru. Ode mnie EOT definitywny.