ECS K7VTA3 KT333 problemik :->

Autor: dies_irae (dies_at_go2.pl)
Data: Wed 25 Sep 2002 - 19:47:13 MET DST

potrzebuje szybkich propozycji co z tym szmelcem zrobic:

Duron 1300, ECS K7VTA3 KT 333, GF2MX-400, RAM 256DDR
Czysta plyta, bez dodatkowych kart. po wlaczeniu zasilania wiatraki sie
kreca, ale sygnalu na monitor juz nie puszcza.
RAM zmieniany na 100% sprawny (i dosc kompatybilny - chodzil na wszystkich
plytach, gdzie wlasnie pamiec DDR sprawiala problemy, no i chodzi u mnie od
dawna).
Grafika zmieniana na inna AGP. startowalem tez z PCI. efekt ten sam czyli
zero sygnalu.
Za chwile sprawdze zasilacz przy odlaczonych napedach.
Prosze o sugestie bo mi juz pomyslow braklo a komp rano ma isc do klienta
:-/
W necie znalazlem jak dotad porady dotyczace zmiany RAMu i zasilacza
wlasnie.
Zadnych beep'ow nie slychac (speaker podlaczony).

pozdrawiam

dies_irae

--
dies_at_go2.pl