do wlaścicieli ga 7vrxp

Autor: Piotrek (plat25_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 25 Sep 2002 - 19:45:12 MET DST

witam

jaka opcja w biosie tej plyty odpowida za wstawanie kompa po przywroceniu
zasilania (chodzi o jej wylaczenie)

jeśli włączam kompa guzikiem na zasilaczu to komputer startuje. Czy można
tak ustawić aby komputer startował dopiero po nacisnieciu przycisku na
obudowie. Miałem juz 3 te płyty dwie rev 1.1 i teraz mam rev 2.0 i dalej
jest to samo. Jak to jest na waszych płytach ???