Re: ECS K7VTA3 KT333 problemik :->

Autor: ZenoN (maciej_at_kris.mpnet.pl)
Data: Wed 25 Sep 2002 - 21:26:54 MET DST

A nie wylacza sie sama po 4-5 sekundach ??
Jak tak mialem i okazalo sie ze podpiolem wentylatorek od CPU do gniazdna na
SYSTEM FAN i plytka stwierdzala ze brak coolera i sie wylaczala. Co wiecej,
chyba mialem klapki na oczach bo wzialem jeszcze 2 plyty i ten sam problem
:) - normalnie slepota :)). Prawie do dystrybutora bym odeslal, ale sie
kaplem za daje d...py.
Choc powinien byc tem problem inaczej rozwiazany, IMHO plytka powinna
wystartowac normalnie tylko ze jakis komunikat by sie przydal, jak np. w MSI
ze wentyl sie nie kreci czy cos.

Pozdr
ZenoN