Re: Cicha obudowa.

Autor: benek (benek.benek_WYTNIJTO__at_wp.pl)
Data: Wed 25 Sep 2002 - 18:55:14 MET DST

> Papieru? Moim zdaniem co najmniej dwóch złożonych kartek! Nie
> przesadzaj - aż tak źle to nie jest :-)

co powiedziec - dzisiaj ogladalem i nawet "macalem" obudowy firmy ANTEC
http://www.antec-inc.com/
powiem 1 przy nich Codegen, ModeCom itp to tragedia - ponury zart
producentow :-(

teraz wiem jaka obudowe sobie kupie w niedlugim czasie :-)

BTW ogladalem tez zasialcze TruePower - fajne bo wentylatorki maja
przezroczyte lopatki i widac co siedzi w zasilaczu :-)

pozdrawiam