Re: Cicha obudowa.

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Thu 26 Sep 2002 - 09:05:41 MET DST

benek wrote:

> co powiedziec - dzisiaj ogladalem i nawet "macalem" obudowy firmy
> ANTEC http://www.antec-inc.com/
> powiem 1 przy nich Codegen, ModeCom itp to tragedia - ponury zart
> producentow :-(
>
> teraz wiem jaka obudowe sobie kupie w niedlugim czasie :-)

Anteca nie kupisz w Polsce; nie są sprowadzane. Ale możesz kupić
Chieftec-a, a to jest to samo (drobne różnice w wyposażeniu, ale sama
obudowa pochodzi z jednej fabryki na Tajwanie) . Chiefteca możesz kupić
w każdym sensownym sklepie, który ma umowę z Action . Tu możesz
sprawdzić ceny (detaliczne sugerowane czyli SRP) i stan magazynu:
http://sklep.action.com.pl/action/code/index.php3 (wciśnij przycisk
"cennik hurtowy" bez wprowadzania hasła)

B.