Re: "moc"

Autor: hattab (hattab_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 25 Sep 2002 - 18:34:17 MET DST

"raku"

> to chyba ty nie zrozumiałeś o co chodzi...
> skoro przy nieobciążonym zestawie masz takie odchyły na granicy
> tolerancji, to po podłączeniu np. dysku kolegi, wymianie karty

No i co ? Mam sie martwic na zapas pewnie, bo co to bedzie jak ze zwyklego
kompa zrobie serwer....
Swoja droga podlaczalem juz 2 dyski do siebie (do mojego IBMa podlaczylem
Barracude 2), wszystko bylo w porzadku. Dziekuje za troske nad moim
zasilaczem :), ale z takim mysleniem, powinienem kupic lepszy wiatrak od
tego ktory mam, bo co bedzie jak sie temperatura podniesie.

Pzdr.
hattab