Re: MSI?

Autor: ZenoN (maciej_at_kris.mpnet.pl)
Data: Wed 25 Sep 2002 - 18:50:40 MET DST

Bardzo doble plytki, generalnie z zadnymi modelami nie bylo wiekszych
problemow.
Nie za drogie, dobre wyposazenie (kabelki, sofcik, itd), bardzo popularne.
Jak dla mnie chyba najlepsze MB , osobiscie mialem wiecej problemu z
ABIT'ami i ASUS'ami niz z MSI (sam mam KT3 Ultra - zero problemów) Dobry
stosunek cena / mozliwosci / jakosc.
Pod AMD polecam MSI KT3 ULTRA2 lub KT4 ULTRA, choc ta ostatnia nie zebrala
zbyt wysokich not za wydajnosc, ale mam nadzieje ze nowy biosik cos poprawi,
bo mam zamiar sie na nia przesiasc.
W odpowiedzi na Twoje pytania;
Jak do tej pory zero zastrzezen, a montuje na nich od pojawienia sie modelu
MS-6117 lub MS-6118 - tego na LX
Co do popularnosci, to MSI odnotowalo najwieksza sprzedaz na swiecie za
zeszly rok (zaraz po ECS - ich nie licze) wyprzedzajac dotychczasowego
lidera ASUS'a (nie pamietam zrodla tych informacji, ale jak potrzeba to
poszperam)
Ogolnie bardzo polecam.

Pozdr
ZenoN