Re: "moc"

Autor: raku (raku.newsNO-SPAM_at_skrzynka.pl)
Data: Wed 25 Sep 2002 - 17:30:13 MET DST

hattab napisal(a):

> "Krzysiek"

> Jakie maksymalne, ja o chlebie, ty o wodzie. Mowilem typowy zestaw (taki jak
> np: mam Athlon+ GF), a nie z 3ema dyskami i GF4.

to chyba ty nie zrozumiałeś o co chodzi...
skoro przy nieobciążonym zestawie masz takie odchyły na granicy
tolerancji, to po podłączeniu np. dysku kolegi, wymianie karty
graficznej na bardziej prądożerną, itp. może się okazać, że zasilacz
który nie sprawiał do tej pory problemów, nagle odmówi posłuszeństwa..

--
raku
raku.newsNO-SPAM_at_skrzynka.pl