Re: "moc"

Autor: Pszemol (Pszemol_at_PolBox.com)
Data: Sun 29 Sep 2002 - 00:04:52 MET DST

"hattab" <hattab_at_poczta.onet.pl> wrote in message news:amso50$mcc$1_at_flis.man.torun.pl...
> "raku"

> No i co ? Mam sie martwic na zapas pewnie, bo co to bedzie jak ze zwyklego
> kompa zrobie serwer....
> Swoja droga podlaczalem juz 2 dyski do siebie (do mojego IBMa podlaczylem
> Barracude 2), wszystko bylo w porzadku. Dziekuje za troske nad moim
> zasilaczem :), ale z takim mysleniem, powinienem kupic lepszy wiatrak od
> tego ktory mam, bo co bedzie jak sie temperatura podniesie.

Ostrożności nigdy nie zawiele i zawsze jakiś tam zapas sie przyda.
Ale koputer najwięcej prądu zawsze żre w czasie rozruchu, głównie
z powodu rozpędzania dysku, ładowania kondensatorów elektrolitycznych
itp, więc jeśli zasilacz wytrzyma prądowe obciążenie w ciągu paru
pierwszych sekund to potem już nie ma co na zasilacz zwalać problemów.