gwarancja LG (uwaga!)

Autor: Blesso (blesso_at_wp.pl)
Data: Wed 25 Sep 2002 - 18:26:55 MET DST

Witam ( i sorry jesli juz bylo cos "w podobie")
Udalem sie dzis do serwisu LG z padnietym CD-kiem
Gwarancja wazna jeszcze jakis czas ,a tu pani mowi :"owszem _przyjmie naped"
ale ja musze jej dostarczyc paragon zakupu.
Zdebialem (niby w gwarancji jest cos napisane w tym temacie ,ale... )
Ale wszystkie czesci komp. kupuje na gieldzie komputerowej i jak do tej pory
faktur
 to sie tam nie wystawia (no chyba ze na zycznie _ale cena chyba wtedy
troche inna)
CD z zeszlego rok i przeciez nikt nie wystawi mi wstecznego paragonu .
Wiec "gieldowicze" omijajcie LG by potem nie miec problemow z servisem
Mam nadzieje ze to tylko ta firma tak "zaszalala" (podobno tak sie stalo
"dzieki " podrobionym
gwarancjom ktore zalaly rynek)
Pozdrawiam
i jeszcze raz sorry za ewentualna powtorke ( ale na google nic nie
widzialem)

Blesso