Re: gwarancja LG (uwaga!)

Autor: dies_irae (dies_at_go2.pl)
Data: Wed 25 Sep 2002 - 19:56:34 MET DST

Użytkownik "Blesso" <blesso_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Witam ( i sorry jesli juz bylo cos "w podobie")
> Udalem sie dzis do serwisu LG z padnietym CD-kiem

[ciach]

sprzedaje ten zlom. tzn sprzedawalem u siebie w sklepie. przerzucam sie na
inne napedy. ostatnio chcialem wyslac dwa LG na nasz serwis. okazalo sie, ze
nie przyjmuja. jak zadzwonilem do innego najblizszego serwisu okazalo sie,
ze oprocz druczka gwarancji musze dostarczyc ksero dowodu sprzedazy. nasz
miejscowy serwis nigdy sie o to nie czepial.

jeszcze lepsze 'jaja' wyszly z samymi gwarancjami. skrocono okres
gwaranycjny i dodano kilka 'smaczkow', o ktorych zainteresowani (sprzedawcy)
dowiedza sie przy okazji...

to, plus skracanie okresu gwarancyjnego na dyski twarde (zaczal Maxtor,
wkrotce chyba rowniez Seagate i WD) swiadczy IMO o coraz gorszej jakosci
produktow... sam chcialbym, zeby to byla moja spiskowa teoria, ale sprzedaje
te zlomiki i sam widze, ze psuja sie coraz czesciej. o gwarancjach mozna
poczytac w archiwum in4.pl

pozdrawiam smetnie

dies_irae

--