Re: Dlaczego nie ma ISA?

Autor: Badworm (nospam_at_post.pl)
Data: Wed 25 Sep 2002 - 00:39:59 MET DST

Rafał 'R4v' Błachnio wrote:
> A gdziej ja to napisalem?
Tak wywnioskowałem z tego co napisałeś o złączach ale patrz niżej.
> Zeby potem kupic nowy. Moze troche niefortunnie to ujalem. DVI-I ma tez
> sygnaly analogowe. Zastanawiam sie czy wlasnie monitory CRT nie dostana
> wtyczki DVI-I.
Faktycznie, DVI-I ma sygnały analogowe. Gdyby miało tylko cyfrowe to
siłą rzeczy obecność na rynku kart tylko z takim wyjściem zmuszałaby
do posiadania płaszczaków(o ile nie zaczną robić monitorów CRT z
wejściem DVI-nie dotyczy starych monitorów). A monitora(który jutro
jadę kupować :-)) nie mam zamiaru zmieniać przez najbliższe 5-6 lat i
liczę, że nawet wtedy będę w stanie go podłączyć do w miarę nowej
karty graficznej.
> Juz wymyslili. Kwestia dopracowania i wprowadzenia na rynek. Od 3 do 5 lat.
No i zejścia z cenami do normalnego poziomu...

--
Pozdrawiam   Bad Worm  badworm<małpa>post<kropka>pl
http://www.gusnet.prv.pl GG# 2400455(około 22)