Re: "moc"

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Wed 25 Sep 2002 - 11:32:26 MET DST

hattab wrote:

> Za duzo bananow zjadles ;) ? Miesci sie w granicach tolerancji i jak
> napisalem, nie zmienia sie, a komp chodzi bez przerwy.

Taaa... Sprawdzales pod maskymalnym obciazeniem? Napiecie jest na granicy
tolerancji, dodanie jakiegos urzadzenia moze sie niemilo skonczyc.

> Loteria jest taka, jak z kazdym sprzetem, co ma do tego zasilacz.

LOL
Nic nie rozumiesz. R8500 oraz GF4 Tixxx maja problemy ze stabilna praca na
tanich zasilaczach (pisalem, ze loteria bo czasem nie ma problemow) powodem
jest brak stabilnego napiecia na lini 3.3V. Ile to razy bylo na grupe
opisow problemow ze stabilnoscia komputera z powodu slabej wydajnosci
taniego zasilacza "300W"...

Chcesz brac udzial w dyskusji nie majac zbytnio pojecia o co chodzi w
problemie...

> Nie jestem zadnym "krucjatorem" (chyba mowi sie: krzyzowcem), to ty
> wymysliles sobie temat i za kazdym razem podkreslasz, ze Codegen jest
> be, a te inne za pareset zl, to jedyne wlasciwe.

a) ja sobie tego nie wymyslilem, jest to _FAKT_ znanay od dawna, a ze
wzgledu na coraz wieksze "wymagania pradowe" komputerow oraz coraz nizsza
jakosc tanich zasilaczy ten fakt sie uwidacznia...

b) niegdy nie pisalem, ze jedynym wlasciwym jest ten za pareset zloty, co
najwyzej pisalem, ze warto dolozyc do swietego spokoju.

c) jest krucjatorem, bo nie dociera do Ciebie oczywisty _FAKT_ i bronisz
taniego shitu.

> Sam napisales, ze Codegen to najpopularniejszy zasilacz w Polsce (skad to
> wiesz?),

Po tym co widze w komputerach, po cennikach oraz opisach na grupach
dyskusyjnych.

> sila rzeczy statystycznie bedzie wiecej padnietych, bo statystyczny
> Kowalski nie kupuje Enlighta, ani Chieftec-a i posiada zwykly zestaw,

Moja rada: Dowiedz sie czym rozni sie dobry markowy zasilacz od taniego
zasilacza, poczytaj sobie o problemach i zagrozeniach ze strony tanich
zasilaczy. Moze wtedy zrozumiesz w czym tkwi problem i nie bedziesz pisal
takich tekstow j.w. Poki tego nei zrobisz nie widze wiekszego sensu
dyskusji z Toba.

--
Krzysztof Szczepanek
I resist, so I am frreeeeeee!