trzaski sb live mity i fakty...

Autor: X-RAV (xrav_at_box43.pl)
Data: Wed 25 Sep 2002 - 08:44:11 MET DST

Duzo czytalem na grupach dyskusyjnych o trzaskach z SB live hmmm jakos nigdy
nie dane bylo mi ich posluchac az do ostatnich dni a szczegolnie wczoraj...
!!!

Trzaski zaczely sie po zmianie GF na Radeona. Zrobilem format c: i w nowym
systemie trzaskow juz nie bylo (XP). I tak sobie komp pracowal. Wczoraj
podlaczylem przyniesiony z pracy dysk (samsung) i w morde jeza...... ale
trzaski...... juz przy urachamianiu windowsow......!!! Przegralem co mialem
przegrac odlaczylem samsunga i trzaskow znowu nie ma!!!

Jak podlaczalem dysk IBM-a do glownej baracudy trzaski nie wystepowaly.....!
Hmmm czy te trzaski z sb live maja cos wspolnego z dyskami??? Hmmm

Juz wiele osob szukalo przyczny ale czy ktos ja odkryl?
Ja obstawiam ze przyczyna bylo przejscie na ATI wczesniej nie bylo trzaskow
nawet jak ten samsung byl podlaczony. Fakt ze jak sie dobrze ustawi (odlaczy
samsunga) trzaskow nie ma.....!

Komputer d600_at_800 plyta abit kt7 256 ramu baracuda IV sb live (stary) radeon
9000 , sieciowka itp.
X-RAV http://www.xrav.prv.pl
xrav_at_elektromontaz.pl xrav_at_box43.pl
UIN:20807659 GG:487463 [wAw]EM