Re: amd K6-2 300 Mhz a DivX

Autor: plitkin (plitkin_at_interia.pl)
Data: Wed 25 Sep 2002 - 08:33:53 MET DST

> uu masta jestes ... szkoda tylko ze nie masz absolutnie pojecia o tym o
> czym piszesz , ZADEN player ci nic nie da - ograniczeniem jest KODEK !

No wiesz co??? W tym momencie przesadziles! Szkoda ze ty nie do konca wiesz
o czym piszesz, a jednak piszesz i mnie obrazasz! Jakbys mial wolny komp i
porownal dzialanie programu "Vplayer" i "Odtwarzacz filmow" t obys wiedzial,
ze poza kodekiek liczy sie soft, i to BARDZO sie liczy!!! Jezeli nie
wierzysz - potestuj przed obrazaniem innych i wymadrzaniem sie...

>ponizej 300MHz (P3 albo celeron) to mozesz pomaszyc o plynnym divixie pod
>windowsem

Tez glupoty niestety gadasz. Qmpel oglada na 266 niepodkreconym i jest ok.
Pod win98. Trzeba umiec skonfigurowac i dopasowac stery do swojej
konfiguracji...

>2 linuks
Bzdura - przyklad j.w.

>3 podkrecenie o 100MHz bo wiecej sie raczej nie da
Jakbys znal procki k6-2 to bys wiedzial, ze nawet o 100 to raczej nie
podkreci (zdarzaly sie chyba wyjatkowe egz. ale nie slyszalem zeby do PL
trafily).
Zreszta nawet bez podkrecania uzyska dobre wyniki jezeli zmieni grafe i
dobrze skonfiguruje system i wybierze odpowiedni kodek i soft.