Re: ECS K7S5A czy SHUTTLE AK12 rev 3.0???

Autor: Arkadiusz Kułakow (ard_at_wp.pl)
Data: Wed 25 Sep 2002 - 08:46:49 MET DST

ECS K7S5A mam to, niestety nie moge polecic koledze, glowenie ze wzgledu na
wykonanie plyty i konflikty z grafika. Mialem dwa winfasty i nie chodzilo to
wcale poszlo dopiero z trzecia karta, elsa. Pozatym musze miec krzywo
wlozona grafike, gdy jest wlozona prawidlowo, nie odpala sie komp, ostatnio
to samo mialem z siecowka. nie wykrywal tez musialem lekko przechylic ja w
gniezdzie. Aha jeszcze tydzien temu padl mi bios, po pol roku uzytkowania
plyty. Planuje ja zmienic, szczerze odradzam ten wybor. (ale cene masz na
nia dobra)