Re: NEC czy Samsung?

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Wed 25 Sep 2002 - 07:39:56 MET DST

Użytkownik [Piotrek] <boot_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:amqod4$db8$1_at_news.tpi.pl...
> Hmm nie kazdy ma mozliwosc przetestowania i porownania monitorow jesli
> mieszka w mniejszym miescie , gdzie sprzet jest wylacznie na zamowienie

to trudno nie będzie ci pasowac to nie bierzesz ...... tym bardziej trzeba
byc ostrożnym !!!!
albo samemu pojechac do wiekszego miasta

> nawiazujac do pytania , ja osobiscie wybralem monitor >NEC , jest na
> lepszych kinsekopie diamondtron i ma lepsze parametry .! zreszta wczesniej
> na kilku innych forum pytalem o to samo kazdy polecal mi necka !!

owszem był bym przychylny, ale sprzwdzic trzeba