Re: PROMISE 20276

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Wed 25 Sep 2002 - 07:38:18 MET DST

Użytkownik Rafał <lafarek_at_go2.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:amqne2$98m$1_at_news.tpi.pl...

> Próbowałeś to na tej konkretnej płycie ??

przejrzyj dokladnie instrykcje (moze jest gdzies zworka zamieniająca tryb
pracy z RAID na zwykły)
jesli masz problemy z systemem to moze niepoprawnie zainstalowales drivery
od kontrolera ???
sam mam MSI tez z Promise i drivery mialem i na CD (od MSI) i dodatkowej
dyskietce od Promise ....
i wlasnie wrsucając drivery z dyskietki od FastTrack bel ble cos tam mielem
problemy z dzialaniem kontrolera

a tak by the way to takie kontrolery RAID głównie nadają sie do tego zeby
podpinac tam dodatkowe dyski, bo jesli chodzi o RAID to jes t on programowy
:-(