Re: NEC czy Samsung?

Autor: [Piotrek] (boot_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 25 Sep 2002 - 00:21:33 MET DST

Hmm nie kazdy ma mozliwosc przetestowania i porownania monitorow jesli
mieszka w mniejszym miescie , gdzie sprzet jest wylacznie na zamowienie ...

nawiazujac do pytania , ja osobiscie wybralem monitor >NEC , jest na
lepszych kinsekopie diamondtron i ma lepsze parametry .! zreszta wczesniej
na kilku innych forum pytalem o to samo kazdy polecal mi necka !!

Pozdr
piotrek