Re: NEC czy Samsung?

Autor: TheEgde (egde_at_kki.net.pl)
Data: Wed 25 Sep 2002 - 16:59:59 MET DST

Raffa wrote:

> Użytkownik [Piotrek] <boot_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:amqod4$db8$1_at_news.tpi.pl...
>
> to trudno nie będzie ci pasowac to nie bierzesz ...... tym bardziej trzeba
> byc ostrożnym !!!!
> albo samemu pojechac do wiekszego miasta

tak - latwo powiedziec, ale w malym miescie w ktorym jest kilka sklepow -
nietypowy drozszy sprzęt sproawdza sie na zamowienie, i to po wplaceniu
zaliczyki (zadatku) i co wtedy zrobic jak wg. ciebie obraz jest lekko
nieodpowiedni:) a sprzedawca mowi ze tak ma byc?? zaczynaja sie niestety duze
problemy.. a jechac 100 km. po monitor nie kazdy moze czy ma na to czas
inna sprawa to kupowanie przez sklepy internetowe - ceny są bezkonkurencyjne,
wybor tez ogromny ale nie kazdy jest przekonany do takich zakupow, ja jak
narazie jedynie drobne rzeczy w ten sposob kupowlame - kabelki do komorek itp. a
teraz mysle jakby tu kupic monitor Miro A17F95 (albo A17NF96) o doskonalych
parametrach i cenie wyjatkowo niskiej - tylko ze jest nieosiagalny w zadnym
sklepie w mojej okolicy ani w promieniu 100 km odemnie

jaki widzicie wyjscie? ;-)