Re: "moc"

Autor: hattab (hattab_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 25 Sep 2002 - 01:28:12 MET DST

"Krzysiek"

> ROTFL :>>>

Za duzo bananow zjadles ;) ? Miesci sie w granicach tolerancji i jak
napisalem, nie zmienia sie, a komp chodzi bez przerwy.

> A to juz niestey loteriia...

Loteria jest taka, jak z kazdym sprzetem, co ma do tego zasilacz.

> Codegen na tarczy :/

Nie jestem zadnym "krucjatorem" (chyba mowi sie: krzyzowcem), to ty
wymysliles sobie temat i za kazdym razem podkreslasz, ze Codegen jest be, a
te inne za pareset zl, to jedyne wlasciwe. Sam napisales, ze Codegen to
najpopularniejszy zasilacz w Polsce (skad to wiesz?), sila rzeczy
statystycznie bedzie wiecej padnietych, bo statystyczny Kowalski nie kupuje
Enlighta, ani Chieftec-a i posiada zwykly zestaw, bez 2 dyskow Barracuda,
nagrywarki i Radeona 9700. I nie masz jak udowodnic, ze gdyby wszyscy tylko
Enlighty kupowali, byloby inaczej. Idz do serwisu i zapytaj sie, co
najczesciej pada ze sprzetu, u mnie wypadlo na twarde dyski, z zasilaczy
tragedii nikt nie robi.

> NIe spalil mi Codegen computera, na tyle jestem swiadom korzysci z dobrego
> zaislacza, ze nigdy nie mialem shita w obudowie.

Przynajmniej jak ci hd albo cd siadzie, to nie zwalasz winy na zasilacz, no
bo w koncu to nie mogl byc ten super-hiper Enlight ;)

> Jakich histerii? Jakos sobie nie przypominam zebym tu histeryzowal.
> Jak Ci sie nie podoba co pisze to odfiltruj sobie moje posty i nie marudz.

Heh, zdaje sie masz 1 cel na tej grupie: uswiadomic jak najwiecej ludzi, ze
Codegen jest do bani, a filtrowania nie wlacze, moze sie dowiem o nowych
zagrozeniach ze strony zasilaczy :).

hattab