Re: napędy LiteOn

Autor: KRiZBi (krizbi_at_ANTYSPAMCUTITpf.pl)
Data: Fri 27 Sep 2002 - 18:28:55 MET DST

Dnia Tue, 24 Sep 2002 20:03:52 +0200 Megabyte w wiadomości
<amq9gn$57m$1_at_news.tpi.pl> napisał/a:

>Nagrywali pod Windowsem 98,ME,XP w programach Nero Burning ROM, Easy CD
>Creator, Clone CD. Ostatnio byłem u kumpla jak przegrywał płytke w CloneCD
>pod Windowsem 98. Nagrywanie LeadOut się przeciągało wkońcu nagrywarka
>zaczeła tak huczeć że myśleliśmy że się za chwile rozleci. Jedynym
>rozwiązaniem był restart kompa. Przy overburningu dużo częściej zdażają się
>takie rzeczy. A co powiesz na artykuł
>http://www.chip.pl/arts/kth/kth_42439.html ?

a co powiesz na komentarze ? ;p
Zresztą cdrinfo.pl jest dla mnie większym autorytetem niż chip a tam o
wyżej wymienionych problemach nie pisali. Oczywiśnie jak już pisałem
takie zachowanie jest możliwe ale nie jest to reguła jak napisałeś w
swoim pierwszym poście. Jeśli ktoś chce mieć tanią i niezła nagrywarkę
to LiteOn jest imo najlepszym wyborem :)

pozdro

--
KRiZBi