Re: CMI 8738 vs Sb Live

Autor: Ridah (ridah_at_infinity.net.pl)
Data: Tue 24 Sep 2002 - 14:29:10 MET DST

> bo jakośc dzwięku na głosnikach komputerowych i tak nie wyłapiesz....
> do tego trzeba podpiąc karte pod porządny system wzmacniacza ....
> do tego odpowiednie kable i zestaw głosnikowy .....

Heh ale wlasnie chodzi o to ze ja mam wzmaka Diora WS 504 B 4 x 100 i mam
podlaczone 2 duze glosniorki o sredniej mocy 40 ale za to sa duze i daja
dobry dzwiek :) Kable tez mam grube i dobre... :) Pozdrawiam

Ale dokladniej np wiecie czy np live mniej obciaza proca czy cmi ??? Jak to
jest bo juz nie qmam :)

Dzieki Wam wszystkim za odpowiedzi!!!

Ridah