Re: serwis - jaja

Autor: JK (pcjack_at_ciach_do_tu.polbox.com)
Data: Tue 24 Sep 2002 - 14:31:54 MET DST

Użytkownik "sprocket" <sprocket_at_sys.pl> napisał w wiadomości
> Kolego (nerwowy) z serwisu ;))
> Upgrade BIOS jest czynnością typową, i nie widziałem gwarancji, która by
> tego zabraniała...Wy taką dajecie ?
Wg mnie upgrade BIOS nie jest czynnością standardową. Nawet piec do C.O.,
dajmy na to Vailant, ma menu serwisowe, a nikomu nie wpadnie do głowy, aby
tam babrać...I jest w 100% oczywiste, że jak już ktoś to zrobi i rzecz
padnie, to jest to raczej mało zbieżne z usterką podlegającą gwarancji...
> Natomiast samodzielne modyfikowanie zawartości BIOS...hm.. Jest to pewien
> problem, bo wykrycie takiej ingerencji - acz możliwe - łatwe nie
> jest..
I tu zonk...Jest bardzo łatwe w serwisie importera/dystrybutora. Polecam
wysłać płytę zwaloną WinCIH i się przekonasz, jak dostaniesz rachunek.
>Rżnięcie głupa w serwisie (działało...ale przestało...) do uczciwego
> postępowania nie należy, ale Twoje podejście do problemu wydaje mi się
> cokolwiek skrajne...
Miej w tygodniu 95% takich, co rżną, a zmienisz zdanie...Zwłaszcza, że każdy
mówi te same, kiepsikie zresztą, banialuki.
>Wiem, życie w serwisie to nie bułka z masłem, i człowiek
> nerwowy się robi,
Tak? A skąd kolega wie? Domyśla się? Praca polega w dużej mierze na walce z
takimi właśnie "fachowcami, co się znają" i poprawianiu ich braków w
fantazji i wiedzy.
>ale upgrade BIOS, to nie babranina w częściach składowych
> płyty...:)
Jak wyżej- zrób zmianę OS'a w komórce i idź do serwisu...Nie poczujesz się
osamotniony.
> Natomiast co do Twojej prostej refleksji...nie da się ukryć, że masz
> rację...Ale gwarantuję Ci, że nie wszystkich tu pop$%&*@.....
Tak to ja nie pisałem, ale poddajcie refleksji ostrzeżenia. Rynek IT kurczy
się w gigantycznym tempie- niedługo zobaczycie, jakie będą konsekwencje
ignorancji i zarozumialstwa...Kombinatorzy sami sobie wywalczyli zmiany
(polecam obserwować sytuację z dyskami w najbliższej przyszłości).

J.