Re: CMI 8738 vs Sb Live

Autor: Marcin Wojtynski (frutis_at_astercity.net)
Data: Tue 24 Sep 2002 - 08:06:46 MET DST

Ridah wrote:

> Sluchajcie kupilem plyte Asus A7V266-C, ona ma wbudowana karte dzwiekowa
> CMI 8738.
> Chcialbym sie dowiedziec czy mnie sluch nie myli czy ta karta ma podobna
> jakosc dzwieku i mozliwosci do Liva ktorego tez mam ???
> Gdyby byl ktos obcykany w tym temacie i moglby mi powedziec czym one sie
> roznia... ten CMI tez obsluguje eax i te inne bajerki i normalnie jestem w
> szoku jaka jakosc reprezentuje karta wbudowana w plyte :)
>
> Nie zastanawiam sie czy nie sprzedac swojego Liva a za kaske czegos do
> kompa nie dokupic ;)

Pewnie jakiegos tam bajeru brakuje tej karcie na CMI , ale jeśli chodzi o
jakość dziwięku jako takiego to live raczej nie jest jakims wzorcem. Gdzies
na sieci było porównanie ( subiektywne oczywiście ) i live byl gdzies w
środku , za MX300, Fortissimo2 i Hercules Muse XL ( na CMI o ile pamietam )

Marcin

--
GNU/Linux is user friendly - it's just picky about it's friends.