Re: CMI 8738 vs Sb Live

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Tue 24 Sep 2002 - 07:34:36 MET DST

Użytkownik Ridah <ridah_at_infinity.net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:amo9j2$utp$1_at_serwer.infinity.net.pl...
> Sluchajcie kupilem plyte Asus A7V266-C, ona ma wbudowana karte dzwiekowa
CMI
> 8738.
> Chcialbym sie dowiedziec czy mnie sluch nie myli czy ta karta ma podobna
> jakosc dzwieku i mozliwosci do Liva ktorego tez mam ???
wiesz, nie kazdy jest audiofilem .....

> Gdyby byl ktos obcykany w tym temacie i moglby mi powedziec czym one sie
> roznia... ten CMI tez obsluguje eax i te inne bajerki i normalnie jestem w
> szoku jaka jakosc reprezentuje karta wbudowana w plyte :)
raczej nie ma np. WAVETABLE'a (MIDI programowe - łe),

> Nie zastanawiam sie czy nie sprzedac swojego Liva a za kaske czegos do
kompa
> nie dokupic ;)

skoro nie widzisz różnicy to żeczywiście sprzedaj w diabły

bo jakośc dzwięku na głosnikach komputerowych i tak nie wyłapiesz....
do tego trzeba podpiąc karte pod porządny system wzmacniacza ....
do tego odpowiednie kable i zestaw głosnikowy .....