Re: serwis - jaja

Autor: sprocket (sprocket_at_sys.pl)
Data: Tue 24 Sep 2002 - 14:52:44 MET DST

> Wg mnie upgrade BIOS nie jest czynnością standardową. Nawet piec do C.O.,
Według Ciebie...
Twoje zdanie może niewiele znaczyć tu i uwdzie...Skoro producenici
dopuszczją coś takiego, nie możesz ograniczać gwarancji producenta...Pytam
ponownie, czy wasza gwarancja zabrania upgrade'a BIOS'u ?

> I tu zonk...Jest bardzo łatwe w serwisie importera/dystrybutora. Polecam
> wysłać płytę zwaloną WinCIH i się przekonasz, jak dostaniesz rachunek.
Mówię - oczywiście - o sprawdzeniu na miejscu. W praktyce wystarczy binarnie
porównać wersję z flasha z oryginalną, o tym samym numerze. Napisanie
programu, który to załatwia (o ile się takiego nie ma) to kwestia 10 minut.

> Tak? A skąd kolega wie? Domyśla się? Praca polega w dużej mierze na walce
> takimi właśnie "fachowcami, co się znają" i poprawianiu ich braków w
> fantazji i wiedzy.
4 lata robiłem w serwisie, daruj sobie sarkazm

> Jak wyżej- zrób zmianę OS'a w komórce i idź do serwisu...Nie poczujesz się
> osamotniony.
Nie dociera ??
MÓWIĘ OD POCZĄTKU O UPGRADE ORYGINALNYM, NOWSZYM BIOSEM, NIE O SAMODZIELNYM
POPRAWIANIU !!! NIE USIŁUJĘ TWIERDZIĆ, ŻE MOŻNA SAMEMU POPRAWIAĆ BIOS, ALE
UPGRADE ZASSANYM Z OFICJALNEGO SERWISU PRODUCENTA NIE JEST NARUSZENIEM
GWARANCJI !!! DOCIERA !!!???

> Tak to ja nie pisałem, ale poddajcie refleksji ostrzeżenia. Rynek IT
kurczy
Cyt. "Was wszystkich to chyba już popier...ło"
Jeżeli Ci wstyd, to przyjmuję to do wiadomości. Ale to grupa tematyczna o
komputerach, a nie burdel...Trzeba się liczyć ze słowami...

> się w gigantycznym tempie- niedługo zobaczycie, jakie będą konsekwencje
> ignorancji i zarozumialstwa...>

Mam nieodparte wrażenie, że sam jesteś zarozumiałym ignorantem
sprocket