Re: Słabo :-)

Autor: Czapski Pawel (sbd_at_teby.prv.pl.NOSPAMM)
Data: Mon 02 Sep 2002 - 16:15:07 MET DST

> Bo to nie jest JELONKI!!! miejsce do ogłoszeń!!!!!!!
> Jak ktoś chce to i tak sobie pójdzie na allegro czy inny "@#$%%$#@@!"
> ale ta grupa to nie miejsce na posty w stylu:
> "ludzie spójżcie tu....... na allegro mam taką fajną rzecz do
opchania....."
> nóż się w kieszeni otwiera, podobnie jak jakieś młokosy wciskają jakieś
reklamówki za
> wycieraczkę auta...
> jak złapię to ku*****a odstrzelę!
> R,

A Ty Lamerze naucz sie czytac 'posty' i odpowiadac wlasciwie na 'posty.'...
i wycinac co trzeba a nie jak Lamer nad Lamery piszesz 'jak leci'... Troche
netykiety wypadaloby powtorzyc sobie... bo w ten sposob to obrazasz Mnie
...A młokos to chyba ty jestes Malolacie.
No Ciekawe ILE JESZCZE Osob mnie Zjebie...ciekawe za co... Za co...poczytac
sobie wszystkie 'posty' wyslane przeze mnie... Matole

No coz Polska to rzeczywiscie kraj analfabetow zarowno technicznych jak i
'doslownych'. Zanim cos napiszesz pomysl 10razy... i Sio do szkoly bo juz
wrzesien