Re: Słabo :-)

Autor: PedrO (rambler_at_red.alpha.net.pl)
Data: Mon 02 Sep 2002 - 15:20:55 MET DST

> Ja tez mialem tu zabawana sytuacje niedawno:
> Zareklamowalem swoja aukcje z allegro i nagle jakis koles
> (podajacy sie niewiadomo za kogo) zaczal mnie straszyc ze
> mnie zadenuncjuje u administratorow serwisu i ze mi zawiesza
> konto ! No normalnie sie wystraszylem -:)) I w sumie przyslal
> do mnie w tej sprawie juz niezla ilosc poczty -:)))

Bo to nie jest JELONKI!!! miejsce do ogłoszeń!!!!!!!
Jak ktoś chce to i tak sobie pójdzie na allegro czy inny "@#$%%$#@@!"
ale ta grupa to nie miejsce na posty w stylu:
"ludzie spójżcie tu....... na allegro mam taką fajną rzecz do opchania....."
nóż się w kieszeni otwiera, podobnie jak jakieś młokosy wciskają jakieś reklamówki za
wycieraczkę auta...
jak złapię to ku*****a odstrzelę!

R,