Re: Słabo :-)

Autor: Czapski Pawel (sbd_at_teby.prv.pl.NOSPAMM)
Data: Mon 02 Sep 2002 - 16:20:29 MET DST

> Nie martw się są ludzie i taborety :-) Tu to jeszcze nie jest najgorzej
ale
> na grupach o linuxie spróbuj walnąć jakiś dowcip, to Cię, żywcem oskalpują
> ;-)

no wlasnie zauwazylem...
a ...dzisiaj kolejny list jakiegos 'dupka', ktory wkleil wszystko jak leci a
tym samym wyzwal mnie od mlokosow... Polska to kraj analfabetyzmu
technicznego i kulturalnego... trudno wbic sobie do lba pare zasad
odpowiadania na posty itp itd... a nie wazne ;-)

P.s.
wystarczy poczytac sobie:
alt.comp.periphs.mainboard.asus
i sie przekonac, ze tylko u nas kupa debili i malolatow, ktorym starzy
kupili kompa i modem i ...swiruja na listach
...Tam poziom, kultura itp itd... moze dlatego, ze w obcym jezyku...a wbrew
pozorom Jezykiem Dla Malpy (tj angielski) malo osob wlada w Polsce...bo znac
a mowic to dwie rozne sprawy

Trzymaj sie i pozdrawiam... Dzieki za cieple slowa...myslalem, ze jestem
odosobnionym przypadkiem, ktory chcac wprowadzic troche humoru dostal w dupe